Просування сайту

Вийти в першу десятку Google хоче будь-який власник сайту. Адже тільки тоді до нього прийдуть замовники і покупці. Багато хто готовий платити великі гроші за так зване SEO (Search Engine Optimization), але в більшості випадків ці гроші виявляються викинутими на вітер.

Чому так відбувається? Google постійно займається оптимізацією своєї пошукової системи, яка на сьогоднішній день є кращою в світі. Google не зацікавлений в тому, щоб доходи від просування сайтів отримували SEO-компанії. Навпаки, їм вигідніше, щоб власники сайтів користувалися їх контекстною рекламою Ad Words.

Тому після впровадження Google алгоритмів Панда і Пінгвін багато традиційних для розкрутки сайтів технології вже не працюють так добре, як раніше, або не працюють зовсім. Зокрема, це стосується таких популярних методів підняття сайту в рейтингу, як покупка посилань або реєстрація в каталогах.

Тепер головною умовою виведення сайту в першу десятку став його контент, тобто тексти на сайті. Чим краще, якісніше і оригінальніше контент сайту — тим швидше він вийде в першу десятку пошукової системи, і тим довше збереже свої позиції.

Пошук став набагато більш релевантним, тобто результати стали краще відповідати очікуванням користувачів: якщо раніше сайт зі слабким контентом міг займати лідируючі позиції, то зараз, як правило, в першій десятці ми відразу знаходимо те, що нас цікавить.

З одного боку, професійним SEO-компаніям просувати сайти стало важче, а з іншого — це стало доступно самим власникам сайтів. Можна цілком успішно просувати сайт самостійно, просто публікуючи на ньому цікаві статті, новини та інші тексти, які будуть цікаві відвідувачам сайту. Головне тут писати тексти самостійно, а не копіювати їх з інших сайтів.

Багато хто запитує, чи можна просто заплатити гроші, і вивести сайт в топ пошукових систем? Ну а як ви думаєте? Звичайно можна! Якщо є гроші, це не становить жодної проблеми. Власне, саме цього і хочуть пошукові системи: продавати контекстну рекламу.

Контекстна реклама

Якщо ж за допомогою публікацій потрапити в першу десятку за потрібними ключовими запитами не виходить, або потрібно швидко забезпечити великий приплив відвідувачів, можна використовувати контекстну рекламу.

Контекстна реклама на сьогоднішній день є найпростішим і ефективним способом швидко залучити відвідувачів на свій сайт і відразу ж отримати клієнтів.

Як правило, Google швидко і добре бачить публікації, а ось Яндекс в цьому плані набагато гірше. Одну і ту ж статтю Google побачить через кілька днів, а Яндекс — через кілька місяців.

Тому контекстну рекламу має сенс розміщувати саме в Яндексі, так як багато ще користуються за звичкою цією пошуковою системою. Достатньо почитати опис системи Яндекс-директ, і з цим завданням впорається будь-який користувач ПК.

Контекстна реклама гарантовано відображається на першій сторінці пошуковика, але в одне оголошення складно вмістити всі необхідні ключові слова. Крім того, оголошення контекстної реклами відображається тільки до тих пір, поки на рахунку є гроші. При обмеженому бюджеті контекстна реклама може виявитися невиправдано дорогою.

В цьому випадку набагато ефективніше працює SEO-копірайтинг — написання статей, які будуть постійно давати трафік на сайт. Можна написати необмежену кількість статей, новин та інших текстів, оптимізувавши кожну публікацію під конкретний пошуковий запит. І вони будуть вічно приводити відвідувачів на сайт.

SEO-копірайтинг

Сайт повинен бути перш за все цікавим і насиченим корисною інформацією - тоді він буде стабільно займати перші позиції у всіх пошукових системах. На відміну від платної реклами, природні високі позиції сайту в пошуковій системі приносять довгостроковий цільовий трафік. І довіра до таких сайтів буде набагато вище, ніж до платних посиланнях, а значить, ймовірність конверсії відвідувачів в покупців зросте.

Я надаю послуги копірайтингу та контент-маркетингу і допомагаю структурувати контент сайту найбільш оптимальним чином. Така робота включає в себе аналіз семантичного ядра сайту, підбір найбільш важливих ключових слів, написання публікацій і розміщення їх як на сайті замовника, так і на інших сайтах.

Вартість SEO-копірайтингу залежить від обсягів і тематики і становить від $100.00 в місяць. Тут важливий не стільки обсяг тексту, скільки його грамотне написання з точки зору пошукової оптимізації та правильне розміщення.

Для стійкого результату недостатньо написати одну або навіть кілька публікацій і розмістити їх на сайті. Писати тексти потрібно періодично протягом тривалого часу (бажано весь час існування сайту). Крім того, необхідно перевіряти результати індексації статей пошуковими системами і своєчасно вносити корективи.